/* site map --------------- */ /*---------------no ver widgets en pagina estatica ------*/

dijous, 26 de desembre del 2013

SANT RAMON (73MTB)

2013-12-26
Pallejà - Sant Vicenç dels Horts - Santa Coloma de Cervelló - Sant Boi de Llobregat - Santa Coloma de Cervelló - Sant Vicenç dels Horts - Pallejà (73 MTB)
33,37 Km. 776,7 m. 2H58'
Cims: Sant Ramón (294,6 m.)

Sortida de Pallejà per el riu direcció sud fins arribar al Pla d'en Mas per tornar per la antiga carretera de Sant Boi fins a la estació de ferrocarrils de la Colònia Güell on pugem cap el camp de futbol. Creuem la carretera de la cornisa i pugem per el anell verd fins a Can Salgado per baixar per Can Codina fins al parc de Marianao. Creuem el parc i la part de urbanització fins començar a pujar per la carretera de Sant Climent i agafar un trencall a la esquerra per començar a pujar la serra de Montbaig per el camí de la font de les Golbes fins arribar a dalt del pic on està la ermita de Sant Ramón a 294,6 metres.

La Baixada la fem primer per un tram del camí fins agafar el corriol del banc fins al pont de fusta per sobre de la carretera de Sant Climent. Pugem per l'Estret de Roques i per el turó d'Angla fins arribar a Can Cartró. Fem unes petites investigacions per accedir al pic i tornem a reprendre el camí de tornada. Creuem Cesalpina, el Pla de les Bruixes i pugem fins al peu de Sant Antoni. Baixem per la trialera i seguim el camí creuant el Serrat de la Torrassa fins a Sant Roc. Fem la trialera de pujada que ara es una pujada a un turonet, baixem per la trialera fins a la via del tren i tornem a Pallejà per mig de Sant Vicenç dels Horts i la carretera.

Dia amb molt de vent, hi ha hagut trams en el que el aire feia tot el possible per no deixar-nos avançar o mantenir-nos sobre la bici. Igualment ens ha netejat la atmosfera i es podien veure unes vistes molt espectaculars i nítides.