/* site map --------------- */ /*---------------no ver widgets en pagina estatica ------*/

dissabte, 28 de desembre del 2013

MINES DE PLOM (66MTB)

2013-12-28
Pallejà - Corbera de Llobregat - Sant Andreu de la Barca - Castellví de Rosanes - Martorell - Castellbisbal - Sant Andreu de la Barca - Castellbisbal - Pallejà (66 MTB)
28,87 Km. 706,0 m. 2H58'
Cims: Turó de les Forques (163,8 m.)

Sortida de Pallejà per el riu direcció nord cap a Sant Andreu de la Barca on pugem per la riera de Corbera creuant la rotonda de la carretera de Sant Andreu fins a la urbanització La Soleia. Enllacem amb la urbanització Creu de Susalba i per el Solell del Palet anem fins a la rotonda de Can Negre, seguim per el camí paral·lel a la carretera i en creuar-nos un altre cop amb la carretera agafem el corriol que va a donar al començament de la pujada a Can Xandri. Fem la pujada i seguim pujant cap a les Deveses on agafem la trialera de baixada dels alzinars i sureres fins arribar al Mas de Can Jaume. Seguim la ruta pujant per la trialera de la cara oest del Montgoi fins arribar al camí de dalt de la Serra de l'Ataix. Fem camí per la serra per la muntanya del Congost de Martorell fins arribar a la Baldanya on agafem la trialera de baixada fins a la entrada de Martorell. Creuem la rotonda i pugem per la estació de ferrocarrils cap a la Torre Fossada, però en fet tota la pujada un problema mecànic en els pinyons fa complicat seguir la ruta. Tornem de la forma més senzilla i ràpida cap al poble, baixem cap al camí del riu fins arribar a Pallejà.