/* site map --------------- */ /*---------------no ver widgets en pagina estatica ------*/

dimarts, 31 de desembre del 2013

ROCABRUNA (86MTB)

2013-12-31
Pallejà - La Palma - Cervelló - Sant Vicenç dels Horts - Pallejà (86 MTB)
27,00 Km. 838,0 m. 3H16'

Sortida de Pallejà pujant per la Magina cap a la pedrera fins agafar el camí cap al cementiri de La Palma. Creuem la carretera i pugem per Can Llopard cap a Can Vidal però a mig camí anem pel descampat baixant per una trialera entre el tallafoc i el bosc fins agafar un altre cop el camí habitual i arribem a la urbanització Can Vidal. Baixem per la trialera cap a les vinyes de la plana dels Alls fins per sortir a la carretera de entrada a Cervelló on creuem per anar fins al camp de futbol. Pugem la trialera per sobre de la autovia per creuar Can Castany i passat Santa María tombem cap a Can Sala de Baix i les Casetes de Can Sala on fem els bucles per els corriols del camí però en el segon seguim amunt fins casi arribar a la urbanització Can Tres, aquest corriol enganxa amb el altre que va al camí de Can Sala. Al encreuament anem per sota la penya del Cucut cap al Collet de Can Riera i un cop fet el corriol tornem enrrere per agafar un trencall a la dreta del camí que ens porta a creuar les Penyes Campmanyes. Baixem per un camí trencat i ple de pedres amb força pendent al Maset del Pi i fem una pujada igual que la baixada fins al Turó de Can Riera. Seguim pujant fins arribar al Puig de Rocabruna (que ens despistem mirant les vistes i no fem la ascensió final) i seguim per la Ciutat del Remei canviant de muntanya fins al Turó de les Canals, el Puig Perdiguer i el Puig Castellar i arribem a la part alta del parc del Pi Gros. Baixem per el costat del parc fins entrem al nucli de Sant Vicenç dels Horts per la Torre Blanca. Creuem el poble i per la carretera anem a Pallejà.