/* site map --------------- */ /*---------------no ver widgets en pagina estatica ------*/

dissabte, 30 de novembre del 2013

CERVELLÓ (89MTB)

2013-11-30
Pallejà - La Palma - Cervelló - Torrelles de Llobregat - Cervelló - La Palma - Pallejà (89 MTB)
32,21 Km. 985,6 m. 3H38'

Sortida de Pallejà pujant la Magina cap al cementiri de La Palma per creuar la carretera i pujar cap a Can Vidal, aquest cop per el camí més a l'est del turó. De la urbanització anem per les vinyes de Can Mascaró i Can Romegosa que es troben darrera del polígon Grab de Cervelló. Creuem la carretera i anem per el camp de futbol per sobre de la autovia cap a Santa Maria de Cervelló i un cop deixat la carretera seguim per Can Sala de Baix i les Casetes de Can Sala circulant una part per el camí i una altre per els corriols que el creuen pujant per la muntanya. Seguint un de aquest corriols arribem al encreuament de la meitat del camí que puja cap a la gossera de Can Sala de Dalt. Però avui decidim anar per la part de baix de la muntanya, per sota de la Penya del Cucut cap al collet de Can Riera. Des de Can Riera seguim per el coll de la serra de Can Valent per baixar seguint la serral de Can Ros per els cirerers fins trobar la trialera de baixada cap a Torrelles de Llobregat. Un cop a Torrelles tornen a pujar per el següent trencall cap als cirerers per un camí amb molta pedra i força pendent fins arribar un altre cop al serral de Can Ros des de on tornem cap a Pallejà per la mateixa ruta de anada.

Ruta amb força part dels camins i corriols amb força pedres i molt trencat que li dona un punt de tècnica interessant.