/* site map --------------- */ /*---------------no ver widgets en pagina estatica ------*/

dissabte, 9 de novembre del 2013

SANTES CREUS (64MTB)

2013-11-09
Pallejà -Castellbisbal - El Papiol - Molins de Rei - El Papiol - Valldoreix - Molins de Rei - Santa Creu d'Olorda - Sant Feliu de Llobregat - Molins de Rei - El Papiol - Castellbisbal - Pallejà (64 MTB)
37,24 Km. 804 m. 3H26'

Sortida de Pallejà per el riu per creuar-lo per el pont de la obra per anar al polígon Riera del Molí de Molins de Rei. Del polígon anem per la riera passant per Can Ravella, un cop a Can Planes deixem el camí de la Rierada i pugem cap a Can Amigonet fins a la bòbila que hi ha darrera de les Escletxes on agafem un corriol que porta a la trialera de pujada cap al encreuament que hi ha al peu de la Salut. Anem per el camí cap a la Colònia Montserrat (un cop a dalt de la serra de Can Julià agafem un corriol paral·lel al camí que va per la muntanya). Un cop a la urbanització anem a buscar una trialera de baixada que hi ha a la zona del carrer Modolell, no la trobem però baixem per la trialera de Vallpineda fins al pont de la Sibèria. Pujada a la Sibèria cap al berenador de Santes Creus, a mig camí cap a la esquerra per fer la ruta per el corriol i sortir a la trialera de la central elèctrica. Del berenador baixada per sota del Puig d'Olerdola cap a Can Farrers i Can Ribes baixant per la trialera fins als horts, on seguim baixant fins arribar a la carretera de Sant Bartomeu on entrem al nucli de Molins de Rei. Tornada per el polígon Riera del Molí i el mateix camí de anada.