/* site map --------------- */ /*---------------no ver widgets en pagina estatica ------*/

dissabte, 23 de novembre del 2013

PANTÀ DE VALLVIDRERA (82MTB)

2013-11-23
Pallejà - Sant Andreu de la Barca - Castellbisbal - Molins de Rei - Santa Creu d'Olorda - La Floresta - Vallvidrera - Barcelona - Sant Just Desvern - Sant Feliu de Llobregat- Molins de Rei - Sant Vicenç dels Horts - Pallejà (82 MTB)
43,61 Km. 972,5 m. 5H05'
Cim: Turó de Can Pasqual (472,6 m.)

Sortida de Pallejà per el camí del riu, la obra del pont, la carretera de Molins a Papiol, el polígon Riera del Molí de Molins de Rei, Can Ravella, la riera de Vallvidrera, que porta aigua després dels dies de pluja. En aquest punt vam començar a veure molts corredors, fins que ens adonem de que estan participant en la Ultra Trail Collserola. Seguim pujant per Can Sala, Can Salat, la Rierada, la Sibèria i la carretera de Vallvidrera on ens desviem per el corriol de la esquerra i pugem pel turó d'en Serra fins al turó de Can Pasqual. Des de aquí baixem per una trialera fins a la urbanització de Mas Sauró on no acabem de trobar el camí de baixada al pantà i donem una mica de volta per la urbanització per desprès pujar per el costat erroni de la muntanya que ens porta a Vallvidrera on esta tot asfaltat i tenim que pujar caminant per unes escales interminables. Un cop passat tot això ens trobem al balcó de Barcelona, el mirador del turó d'en Cors. Des de aquí anem per la cresta de la muntanya per el costat de Barcelona (la Muntanya Pelada) direcció Sant Pere Màrtir però no arribem a pujar, ens desviem a la esquerra per fer el eix est transversal de Collserola des de la part més al sud del corriol. Anem fent camí però ens trobem amb el gruix dels corredors de la ultra trail als que, com em fet durant tot el camí, cedim el pas. Això fa que avancem lentament i a Can Cuiàs deixem el corriol per anar per la carretera fins al Coll de les Torres per agafem el corriol de baixada que va per el turó de la Qüestió i la Socarrada fins a la Torre del Bisbe. Des de la masia del segle XII baixem per la trialera del moro fins a Can Parellada. De Can Parellada seguim el camí per la Salut, el berenador, el polígon Multindus i ja ens trobem en mig de Sant Feliu de Llobregat. Creuem el poble per la riera de la Salut fins al riu per agafar el camí del riu i anar fins a Molins de Rei per tornar a Pallejà per el semàfor de la carretera de Papiol, el pont de Molins i quatre camins.