/* site map --------------- */ /*---------------no ver widgets en pagina estatica ------*/

dissabte, 16 d’agost del 2014

ROCA FORADADA (52 MTB)

IBPIndex Rutes Garmin Cicloide Wikiloc Track
Recorregut: Pallejà - La Palma - Cervelló - Corbera de Llobregat - Castellví de Rosanes - Sant Andreu de la Barca - Pallejà
Distància Alçada Temps Pista Corriol Asfalt IBP Index
29,80 KM 777,9 M 03H:19' 51 % 20 % 29 % 52 MTB
Es un dia amb núvols i cauen quatre gotes al moment de la sortida des de Pallejà. Pujada per La Magina, baixada al cementiri de la Palma i en arribar al Pont Nou, trenquem a la dreta per el lateral de la riera, per la Plana de Rafamans, fins arribar al berenador per i fer la pista per els boscos de Can Via fins a Les Palmeres de Mas Tabà. Seguim el camí fins la urbanització Costa de la Perdiu que ens ofereix un tram asfaltat. Un cop creuada la urbanització agafem un petit corriol de pujada que passa per els bancals de les vinyes al Corral de Vallirana i baixa fins a la riera de Rafamans on agafem el camí de Can Rigol que ens fa gaudir al seu pas de la masia de Can Planes, un tram de pista en mig del bosc i el corriol de pujada per Les Freixes fins a la carretera i la urbanització Can Lluís. Des de la urbanització seguim per un petit corriol al costat de la carretera fins agafar el camí de la Mina de Can Canyella que recorre els dos costats de la Cinglera del Calaix fins entrar a la urbanització de la Creu de l'Aragall. Fem la pujada per tres carrers fins un tram de pista que enllaça amb la carretera que va a la part de dalt de la urbanització on, després de fer un parell de carrers més agafem un corriol que va a la pujada (amb molta pedra i força tècnica) que va al Collet de Can Canals.

Un cop al coll decidim no pujar fins a la Roca Foradada i afrontar la tornada, ja que comença a ploure. Coronem el coll i baixem per una pista (o un torrent) amb molta pedra que va paral·lel al Torrent del Llop fins a la carretera de Gelida. Des de la carretera agafem un trencall a la esquerra per la Devesa de ca n'Alegre i la Devesa de la Borda fins el camí de la Creu d'Aragall fins a Can Xandri, fem la trialera de baixada, empalmen amb el corriol per el Turó de les Oliveres fins la rotonda de Can Llopard i fem el corriol fins Can Negre i agafem el corriol del serrutxito. Rellisca molt la roda de darrera, upps, petita punxada que baixa la pressió. El líquid no actua correctament (a posteriori veig que la punxada es força gran i es per la part lateral de la roda), canvi de càmera i seguim la ruta fins la urbanització La Creu de Susalba per fer el corriol que va per dalt del la muntanya del Bosc de Can Prats fins arribar al nucli de Sant Andreu de la Barca. Tornada per la carretera fins a Pallejà.