/* site map --------------- */ /*---------------no ver widgets en pagina estatica ------*/

dissabte, 2 d’agost del 2014

CERVELLÓ (34 MTB)

IBPIndex Rutes Garmin Cicloide Wikiloc Track
Recorregut: Pallejà - La Palma - Cervelló - La Palma - Pallejà
Distància Alçada Temps Pista Corriol Asfalt IBP Index
27,24 KM 253,6 M 02H:45' 59 % 18 % 23 % 34 MTB
Sortida de Pallejà cap a La Magina però agafem el trencall cap a la Costa Pelada, Ciments Molins i la Pedrera. Seguim per el camí de La Palma per arribar al pont Nou. Pujada cap a Can Vidal passant per Can Llopard per agafar el corriol que ens porta a la Plana dels Alls, darrera del polígon Can Mascaró i, entrem a Cervelló.

A Cervelló anem cap al camp de fútbol, passem per sobre de la B-23 cap a Mas de Can Pins i Santa María de Cervelló. Agafem el camí de Can Sala fent els corriols dels bucles fins al encreuament. Seguim per sota de la Penya del Cucut agafant el corriol paral·lel a la pista fins arribar al Collet de Can Riera on, fem parada per fer un mos.

Fem la tornada per la mateixa ruta però amb diferencies. El camí de Can Sala el fem per la pista. A can Vidal agafem asfalt fins al cementiri de La Palma i, a La Magina, a la Roca Vilana, tornem per el corriol que va per dintre del bosc fins la Torroja. Fem el camí de darrera de l'església i entrem al nucli.