/* site map --------------- */ /*---------------no ver widgets en pagina estatica ------*/

dissabte, 17 de maig del 2014

EL MONTAU (129 MTB)

IBPIndex Rutes Garmin Cicloide Wikiloc Track
Recorregut: Pallejà - Pallejà
Distància Alçada Temps Pista Corriol Asfalt IBP Index
48,50 KM 1524,5 M 05H:06' 71 % 13 % 16 % 129 MTB

CIMS: Puig Salada (617 m)
           El Montau (657,8 m.)
           El Sotarró (564 m.)
Sortida de Pallejà pujant per la Magina, passem per la Pedrera, el cementiri de La Palma i seguim cap a Can Vidal pujant per el camí de Can Llopard. De Can Vidal baixem per el corriol que va a parar a les vinyes de la Plana dels Alls fins a la carretera de Cervelló. Creuem la carretera i anem per Ca n'Esteve, creuem la riera per la resclosa i fem la pujada al camp de futbol. Seguim pujant per sobre de la autovia B-23 fins Can Castany i Santa María de Cervelló. Agafem el camí de la saga Can Sala fent els bucles per els corriols que creuen el camí. En el segon bucle seguim fins encarar la pujada a fins la gossera.
A la gossera fem el corriol de pujada cap a les Sitges al peu del Puig Vicenç mig en bici mig a peu (més peu que bici). Fem una petita aturada per fer un mos. Han fet els camins més amples i han netejat el camí que, en teoria va cap a Can Sala de Dalt. Queda pendent de inspeccionar.
Seguim per el Serrat de Can Güell fins al coll de Pi de les Tres branques on anem a la dreta cap a la urbanització Mas de les Fonts, per el camí de Begues a Vallirana fins arribar a la font on pugem per el Coll de la Creu d'Ardenya, per la plana d'Ardenya fins arribar a la Creu d'Ardenya. Seguim el camí per la pla de Sot d'Óssos fins arribar a la central elèctrica Punto Sur on, com no, canviem de muntanya per pujar al Puig Saiada (617 m.) per anar per el pla del Montau. Ara sí, ja no queden més muntanyes per pujar al Montau. Fem la pujada que, després de les pujades anteriors, no acumula massa desnivell.
Fem un mos, gaudim de les vistes, agafem aire i afrontem la tornada.
La tornada la fem per el mateix camí fins a la creu d'Ardenya on agafem el camí cap a Begues pujant cap a la Plana del Sotarró i baixant casi a Can Farfai. Fem pujada cap al coll del Pi de les Tres Branques i tornerm per la mateixa ruta però canviem el segon tram de corriols (en sentit de la ruta) del camí de Can Sala per anar per la pista i, per últim a Can Vidal baixem per la carretera fins al cementiri de La Palma, sense passar per Can Llopard.