/* site map --------------- */ /*---------------no ver widgets en pagina estatica ------*/

diumenge, 25 de maig del 2014

CABRERÈS 2014 (111 MTB)

IBPIndex Rutes Garmin Cicloide Wikiloc Track
Recorregut: L'Esquirol - Tavernet - L'Esquirol - Rupit i Pruit - Sant Pere de Torelló - L'Esquirol
Distància Alçada Temps Pista Corriol Asfalt IBP Index
60,82 KM 1557,7 M 05H:40' 89 % 5 % 6 % 111 MTB
22a pedalada del Cabrerès a L'Esquirol.

Sortida del camp de futbol de L'Esquirol, baxiem cap al molí d'Arqueros per agafar un tram de carretera que ens fa pujar passant per el pont de la Palanqueta fins a les Antenes on agafem pista per endinsar-nos al Collsacabra.
Pugem per la Dogueria, Cal Gavatx fins Casacoberta per el Serrat de la Flota, baixem cap al Torrent del Gavatx per pujar al Serrat del Jonquer fins a La Serra on fem el primer avituallament, el dels 10 quilòmetres. Una mica de fruita i omplir aigua per seguir el camí.
Seguim pujant per el Collet de les Graus, el Puig de la Guardiola i la Creu de Managès a la Muntanya del Pontí per baixar per el Torrent del Gorgàs, Novelles, el Pontí fins arribar a Tavernet per el Quintà de l'Escalada, fem una petita ascensió fins al Collsavenc on ens espera el segon avituallament, el dels 20 quilòmetres, amb entrepà de butifarra, begudes, fruita i unes vistes impressionants de les valls, les muntanyes, el pantà de Sau...
Desprès del mos seguim pujant per la Solana de l'Avenc fins la Balma Grossa que ens obra les portes dels Plans de Monteis fins al Pla de la Soca Negra on segueix la pujada per Collsadona, Collsalleixera fins començar una lleu baixada per els Racons del Perer fins baixar al Torrent de la Font de la Vena que ens porta a la Solana de Sant Corneli per afrontar la pujada al Serrat de Sant Corneli fent el camí cap a La Cau fins la baixada cap a Coll Sesvilles i el Pla de l'Ardura on al final està el punt de bifurcació de les dues pedalades, seguim per la llarga i una mica abans de Cantonigròs trobem el tercer avituallament, el dels 35 quilòmetres, una peça de fruita i aigua per el camí.
Seguim baixant per la carretera fins passar el Molí de l'Aulina on trenquem a la dreta i agafem pista per seguir baixant fins el Molí de la Masallera on comença la pujada per la Masallera, Sant Julià de Cabrera, Cal Vidrer, el Collet de Sant Julià on comença la baixada per tornar a pujar cap al Serrat de la Cadena. Baixem per Les Enfores fins a Sant Andreu de la Vola a Sant Pere de Torelló on passem per sobre de la C-37 fent pista per el Camp Gran fins baixar al riu Fornes i afrontar la millor part del recorregut amb molt corriol que van pujant per el bosc fins Les Salines on comença a baixar per pista fins al quart avituallament, el desl 50 quilòmetres, fruita, aigua i continuem. També es una part molt corriol per el Serrat del Tudons i la Serra del Feu pujant i baixant per el Grau del Feu, el Grau dels Casalets fins arribar al Serrat de l'Arimany on baixem per el Torrent de Filaborres per pujar al Collet de les Rieres des de on deixem enrere les pujades per fer la ultima baixada per Les Comes fins Can Clavell per tornar a entrar al nucli de L'Esquirol.