/* site map --------------- */ /*---------------no ver widgets en pagina estatica ------*/

dissabte, 10 de maig del 2014

EIX EST COLLSEROLA (79 MTB)

IBPIndex Rutes Garmin Cicloide Wikiloc Track
Recorregut: Pallejà Castellbisbal - El Papiol - Molins de Rei - Santa Creu d'Olorda - La Floresta - Vallvidrera - Barcelona - Esplugues de Llobregat - Sant Just Desvern - Sant Feliu de Llobregat - Molins de Rei - Sant Vicenç dels Horts - Pallejà
Distància Alçada Temps Pista Corriol Asfalt IBP Index
44,19 KM 935,5 M 04H:02' 60 % 22 % 18 % 79 MTB

CIMS: Turó de Can Pasqual (472 m). Sant Pere Màrtir (384,6 m)
Sortida de Pallejà per el camí del riu direcció nord per creuar-lo per el pont de la obra per canviar de direcció fins passant per sota de la via del ave a Can Capdevila per seguir fins al Camp de la Barraca on agafem la riera de Vallvidrera per creuar la autopista, la via del tren i la carretera de Rubí fins arribar a la part de dalt del polígon Riera del Molí des de on arribem a Can Ravella. Seguim pujant per Can Planes, la Rierada, la Sibèria. Tot un clàssic. Seguim per asfalt fins al trencall a la esquerra per la pista que ens porta per Mas Pins fins sortir a la carretera al Coll del Mallol. Seguim un tram de asfalt fins el Coll de Can Pasqual on agafem la pista fins pujar al Turó de Can Pasqual (472 m) seguim per el camí de Can Balasc per trencar a la dreta per el camí de Can Pasqual fent la baixada fins el camí de Can Llevallol que ens porta al Coll de Can Cuiàs.
Una de les vegades que estàvem per la zona vàrem veure que hi podria haver un corriol fins la part del Turó de Can Corts i, efectivament, agafem un corriol cap a les fonts de Can Llevallol i de l'Espinagosa molt sinuós amb moltes petites grans pujades i baixades com a una muntanya russa, tot això en mig del bosc per sobre del pantà de Vallvidrera. Sortim al camí de Santa Creu d'Olerdola a Vallvidrera i en un moment arribem al Turó de Can Corts. Parem per fer un petit mos, mirar la panoràmica des de el mirador i xerrar amb altres ciclistes.
Seguim per el camí de Vallvidrera a Sant Pere Màrtir per la muntanya Pelada fins al Coll del Portell per afrontar la pujada a Sant Pere Màrtir (384,6 m). Tornem al Coll del Portell i afrontem la tornada per l'eix est transversal de Collserola.
Primer tram. Baixada fins la Font del Rector, pujar per sobre del Torrent de Can fatjò per Les Fatjones fins baixar al camí a Can Cuiàs.
Segon tram. De Can Cuiàs per sobre del Torrent de Can Cuiàs fins creuar la carretera i seguir fins pujar al Coll de les Torres.
Tercer tram. Baixada des de el Coll de les Torres passant per el Torrent de les Torres, pujar per el Turó de la Qüestió i baixar passant per el Torrent del bosc Llarg fins sortir al camí a la Torre del Bisbe.
Seguint el Camí agafem un trencall a la esquerra cap a Can Parellada que ens porta per la Riera de Santa Creu fins la Riera de la Salut, el berenador i el polígon Multindus de Sant Feliu de Llobregat. Creuem el nucli urbà tot recte cap al riu seguint la Riera de la Salut.
Al camí del riu seguim fins al pont de Molins per tornar l'últim tram de ruta per la carretera fins a Pallejà.