/* site map --------------- */ /*---------------no ver widgets en pagina estatica ------*/

dissabte, 5 d’octubre del 2013

PALLEJÀ (69MTB)

2013-10-05
Pallejà -La Palma - Sant Andreu de la Barca - Fontpineda - Pallejà (69 MTB)
26,50 Km. 787 m. 2H35'
Cim: Les Planes (267 m.)

Sortida a Pallejà per Ciments Molins, pujada al turó roig per agafar el camí cap al cementiri de La Palma per tornar cap al camp de tir. Travessa de la muntanya per la cornisa per sota del camp de tir i la antena per baixar cap a la font del carinyo. Des de aquí cap a les rovires per pujar per els tres turons per anar cap a la urbanització Mas d'en Puig, un cop superada per el trencall cap a Can Palet pujada al dipòsit i tornar a pujar per les Socies cap al pic de l'àliga agafant els corriols que van creuant el camí cap a Fontpineda. Un cop a Fontpieneda per els corriols de les Planes cap a la antena, baixada per el corriol fins a la carretera per baixar un tram i anar cap a les masies. A les masies pujada cap al noviciat, passant per el pic-nic direcció camp de tir per baixar per el turó roig per anar per el corriol cal a La Magina. Des de aquí baixada al nucli urbà.