/* site map --------------- */ /*---------------no ver widgets en pagina estatica ------*/

dissabte, 29 de març del 2014

CA N'AMAT (54 MTB)

IBPIndex Rutes Garmin Cicloide Wikiloc Track
Recorregut: Pallejà - Corbera de Llobregat - Sant Andreu de la Barca - Castellbisbal - Ullastrell - Rubí - Castellbisbal - Sant Andreu de la Barca - Corbera de Llobregat - Pallejà
Distància Alçada Temps Pista Corriol Asfalt IBP Index
42,00 KM 664,0 M 03H:14' 84 % 4 % 12 % 54 MTB
Sortida de Pallejà per el camí de riu cap al nord, creuem el riu a la palanca de Castellbisbal per seguir fins al Pont del Diable on, seguim remuntant el riu fins arribar a la carretera de les Carpes per creuar-la i agafar la riera dels Salzes per pujar per la Pujada del Moros creuant la Vinya Closa fins arribar a Can Pastaller. Seguim el camí cap a Ullastrell passant per Can Segarra, Can Puig i la Granja Llenonard fins pujar a la carretera de Ullastrell on fem un tram fins al trencall de Ca N'Ametller.
Baixem fins als camps de Ca N'ametller i fem el trencall a la esquerra a la gossera per anar cap a el Bolet i Can Palet. Arribem al heliport i agafem el corriol que rodeja el camp de futbolgolf i uns camps de conreus fins anar a petar a Ca N'Amat de Ullastrell. Pugem per la urbanització fins creuar la carretera de Terrassa. Un cop passem la carretera parem a una zona boscosa per parar a fer un mos i resguardar-nos una mica del vent que ens acompanya durant tota la ruta.
Comencem a baixar per la Serra de l'Oleguera fins el trencall a la esquerra que baixa fins el torrent de Can Canyadell per pujar-hi però, opps! sorpresa. Han tallat el camí amb una tanca taronja de obra amb un cartell de carrer sense sortida....No podem arribar al restaurant Torre del Conill i decidim tornar enrere per baixar cap a Castellbisbal per un altre camí. Pugem i seguim per la Serra de Can Riquer baixant fins a Can Campanyà de Rubí on pugem per el Polígon Comte de Cert fins al cementiri de Castellbisbal on agafem un tram de la carretera a Terrassa per fer un trencall a la esquerra que ens du a baixar cap a la riera, més concretament el Torrent de Can Costes i el Torrent de Pegueres.
El Torrent de Pegueres es la riera que porta passant per Can Coromines cap a la estació de Castellbisbal on, agafem el camí del riu per tornar per el mateix recorregut cap a Pallejà.