/* site map --------------- */ /*---------------no ver widgets en pagina estatica ------*/

dimecres, 29 de gener del 2014

CASTELLBISBAL (59MTB)

2014-01-29
Pallejà - Corbera de Llobregat - Sant Andreu de la Barca - Castellbisbal - Sant Andreu de la Barca - Corbera de Llobregat - Pallejà (59 MTB)
27,71 Km. 599,6 m. 2H54'

Sortida de Pallejà per el riu direcció Castellbisbal passant per Corbera de Llobregat i Sant Andreu de la Barca per poder creuar el riu a la palanca de Castellbisbal. Tot seguit pugem per la riera del costat de la estació cap a Can Coromines fins arribar a dalt del turó.
Baixada pel mateix camí fins a meitat de baixada que agafem un trencall a la esquerra baixant cap a la riera per el Pla del Maset, el Pla del Rito i el Pla del Noi Mercè fins al Casal del Benviure i la estació de tren de Castellbisbal on agafem el camí del riu. Seguim per el camí del riu cap a Pallejà però al arribar al tram de camí del riu de Corbera de Llobregat pugem per el camí de la font de la Taula cap a la muntanya. Es un camí amb molta pendent i amb molts rocs i pedres (hem posat peu a terra) que arriba al encreuament del camí del dipòsit i el camí cap a Sant Andreu de la Barca. Pugem cap al dipòsit i seguim per la pujada de ciment que va cap a les Cases Peirals. Continuem fent els dos bucles del Pic de l'Àliga i el corriol que va cap a Can Montmany. Tornem al camí i anem un tram enrere fins agafar una trialera de baixada per creuar el Torrent Fondo i arribar a la carretera de Fontpineda. Es un corriol de roca amb molta pendent que ens ha fet baixar-nos de la bici. Un cop al altre part del torrent anem per un altre corriol seguint els cables de electricitat però veiem que te la mateixa pinta que el que acabem de fer i tornem enrere fins per anar a les Planes agafant un tram de la carretera de Fontpineda. A les planes baixem per la trialera de la antena fins a la carretera per anar per la font del Carinyo, el corriol de Can Seix (la casa del guarda) fins a Can Pucoll i baixar per Can Salaver i Cal Tieso per entrar al nucli urbà per el carrer fontcoberta.