/* site map --------------- */ /*---------------no ver widgets en pagina estatica ------*/

dissabte, 5 de juliol del 2014

LA FORADADA (49 MTB)

IBPIndex Rutes Garmin Cicloide Wikiloc Track
Recorregut: Terrassa - Terrassa
Distància Alçada Temps Pista Corriol Asfalt IBP Index
23,42 KM 759,, M 02H:32' 53 % 10 % 37 % 49 MTB
Avui fem un desplaçament en cotxe fins a Terrassa per fer una petita ruta per el PN de Sant Llorenç del Munt i de la serra de l'Obac.

Sortim des de la font de Les Roques Blanques fent, de bon principi, la pujada cap a les Roques Blanques per l'esplai de Can Candi i quan arribem a dalt anem cap a la esquerra per el Collet de Sant Joan per la pista fins arribar a la Carena de Can Carbonell on agafem un corriol de pujada amb trams tècnics i força pendent passant per sota del turó de l'Ós a la serra de les Pedritxes. Arribem al mateix lloc que el camí que em deixat, el tornem a agafar. El camí ens porta per sobre de la serra del Trancó fent la circumval·lació a La Foradada tot seguint el camí de Rellinars a Matadepera. Creuem la carretera i entrem a la urbanització els Caus, es a dir, un tram de asfalt de uns tres quilòmetres que ens porta a agafar el camí de la Pineda (la meitat del tram es carretera) per la carena de la Pineda i, a mitja baixada, trenquem a la esquerra per un corriol de baixada força tècnic a la obaga del Guitrad que ens porta a baixar a Terrassa passant per els camps de Can Font. Fem un tram de pujada per la carretera de Matadepera per agafar el trencall a la esquerra i tornar al punt de inici.