/* site map --------------- */ /*---------------no ver widgets en pagina estatica ------*/

dissabte, 12 d’abril del 2014

CREU DEL QUEROL (80 MTB)

IBPIndex Rutes Garmin Cicloide Wikiloc Track
Recorregut: Pallejà - La Palma - Cervelló - Torrelles de Llobregat - Sant Climent de Llobregat - Sant Boi de Llobregat - Santa Coloma de Cervelló -- Sant Vicenç dels Horts - Pallejà
Distància Alçada Temps Pista Corriol Asfalt IBP Index
31,13 KM 879,7 M 03H:24' 50 % 20 % 30 % 80 MTB
Sortida de Pallejà pujant per la Magina cap a la pedrera fins agafar el camí cap al cementiri de La Palma. Creuem la carretera i pugem per Can Llopard cap a Can Vidal però a mig camí, al descampat, agafem la trialera de baixada que va per la xarxa elèctrica fins la urbanització Can Vidal. Baixem per la trialera cap a les vinyes de la plana dels Alls fins per sortir a la carretera de entrada a Cervelló on creuem per anar fins al camp de futbol. Pugem la trialera per sobre de la autovia per creuar Can Castany i passat Santa María tombem cap a Can Sala de Baix i les Casetes de Can Sala on fem els bucles per els corriols del camí fins arribar al encreuament on anem per sota la penya del Cucut fins al Collet de Can Riera. Al Collet de Can Riera parem a fer un mos.
De Can Riera pugem al turó del Mossèn de Corbera des de on baixem per la serra de Can Ros fins a la trialera de baixada per el bosc de Xicanó fins al camp de futbol de Torrelles de Llobregat.
A Torrelles de Llobregat creuem la carretera i les rotondes fem una petita inspecció de la zona per agafar dades per intentar trobar una alternativa al camí de Catalunya en miniatura cap a la Creu del Querol. Tornem al camí i pugem per Catalunya en miniatura fins a la Creu del Querol. Agafem el camí del costat est per sota del turó del Pi de Can Cartró.Seguim baixant per Can Cartró cap a Cesalpina on anem per el pla de les Bruixes cap al peu de Sant Antoni. Pugem cap a Sant Antoni per agafar la trialera de baixada fins al camí. Seguim per Sant Roc per baixar per la trialera cap a la via dels ferrocarrils i entrem al nucli de Sant Vicenç dels Horts. Creuem el poble i per la carretera anem a Pallejà.