/* site map --------------- */ /*---------------no ver widgets en pagina estatica ------*/

dilluns, 26 d’agost del 2013

LA BASTIDA D'HORTONS (77MTB)

2013-08-26
La Farga de Moles - Anserall - Castellciutat - La Seu - La Bastida d'Hortons - La Seu - Castellciutat - Anserall - La Farga de Moles (77 MTB)
42,156 Km. 1025,1 m. 4H13'

Sortida des de La Farga de Moles pel camí de les troneres per fer un tram de N-145 per desviar-se pel camí del rec dels 4 pobles fins arribar a Castellciutat per baixar cap a La Seu, creuar-la i pujar per carretera cap a La Bastida d'Hortons, però s'ha de agafar un trencall a la esquerra per acabar de pujar per la pista. Un cop al poble i rodar per paviment de pedres es puja a la muntanya del darrera per la cara est per un camí amb molta pedra per baixar-la per la cara sud per un corriol amb molta roca que es va creuant amb un rierol fins arribar a la barraca de la riera i es torna a pujar la muntanya pel camí de la cara oest. Un cop aquí es baixa creuant quatre turons amb pujada curta però pronunciada i baixada la primera part per pista i la segona per trialera molt tècnica fins arribar al camí que va a la carretera LV-4008 per tornar creuant la Seu per pujar a Castellciutat i tornar pel camí de rec dels 4 pobles, com a la anada.
Ruta molt guapa, entretinguda i completa que passa per molts terrenys diferents.