/* site map --------------- */ /*---------------no ver widgets en pagina estatica ------*/

dissabte, 7 de juny del 2014

ROCA FORADADA (86 MTB)

IBPIndex Rutes Garmin Cicloide Wikiloc Track
Recorregut: Pallejà -La Palma - Cervelló - Corbera de Llobregat -  Castellví de Rosanes - Sant Andreu de la Barca - Pallejà
Distància Alçada Temps Pista Corriol Asfalt IBP Index
32,11 KM 927,3 M 03H:36' 51 % 20 % 29 % 86 MTB
Sortida de Pallejà pujant per la Magina cap al cementiri de la Palma i un cop creuat la carretera seguim per la Plana de Rafamans, vora de la riera, fins arribar al berenador de Can Via. Fem les pujades i les baixades per el bosc creuant les rieres fins pujar a Mas Tabà que ens porta a creuar la urbanització Costa de la Perdiu fins arribar al Corral de Vallirana. Passem per un corriol que va per el mig del vessant de la muntanya travessant els bancals de les antigues vinyes fins al pont on es creuen les diferents rieres. Creuem el pont i seguim cap a Can Planes on passem per la masia per agafar el camí que ens porta a la trialera de pujada de Can Planes a Can Lluís. Es una trialera amb trams de bastant pendent i d'altres amb força tècnica. Fem un petit tram a la urbanització i anem per la Guixera del Castell i la Guixera de la Empenta fins agafar un camí de pujada casi paral·lel a la carretera de la Creu de Aragall que ens porta a donar la volta a la Cinglera del Calaix fins arribar a la urbanització de la Creu de Aragall. Pujada amb trams plens de roques, rocs i pedres que el fa bastant tècnic. Fem un tram de asfalt per la carretera i la urbanització fins trobar el camí cap al carrer Gregal al collet de Can Canals on està el trencall a mà esquerra cap el corriol de la Roca Foradada. Petit mos i gaudir de les vistes.
Tornem cap al collet de Can Canals i baixem per la vessant nord, per el Clot dels Llops. Trobem una bifurcació de un corriol i un camí que sembla una riera. Anem per el corriol, està molt tancat i en un parell de vegades fem peu a terra per poder passar els arbres que tallen en camí, però al final es va obrint fins arribar al camí de Can Gilera que ens porta a la carretera, molt a prop de la Font de Saborida i, fent una mica de asfalt arribem a un trencall a la esquerra que enllaça amb el camí de baixada de la Creu de Aragall cap a Can Xandri. Baixem per la clàssica trialera fins el camí i al arribar a la carretera agafem el corriol que passa paral·lel a la carretera per el turó de les Oliveres que arriba fins al inici del corriol de les torres elèctriques que va a la rotonda de Can Negre. Seguim per el corriol del "serrutxito" fins arribar a la urbanització de la Creu de Susalba on arribant a la creu agafem el carrer a l'est que ens porta a dalt del serral del Cap de Sàrat on fem un corriol que baixa fins el Salunet i la carretera de accès a la urbanització la Soleia. Baixem cap al poble de Sant Andreu de la Barca per tornar per la carretera fins a Pallejà.